tisdag 11 augusti 2009

Sovit dårligt

6409_137531719186_560964186_3267736_4664652_n

Ja,då har man klarat den första dagen igår. Imorgon blir en tuff dag. Då ska jag och två kollegor börja redan kl 08.00 för vi ska på truck kurs teori. Jag är inte sugen på börja tidigt. Men vad gör man inte för att få mera behörigheter på jobbet :) Så 8-22 pass blir de imorgon. Men jippi.

Har en lätt huvudvärk så jag lär nog ta en tablett. Ska ner och käka frulle och William har sovit sött hela natten,eller jag fick smörja hans eksem ett tag för dom kliade så mycket på honom. Så jag är lite trött. Kunde inte somna så bra efter de. De var där huvudvärken kom in. Ögonen mina är väl inte så snygga heller. Nej,klä på mig och frulledags. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

jobbigt att de sätter kurserna innan arbetstid. de är ju ingen höjdare. men skönt att du får utbilda dig lite mer :) puss