måndag 24 augusti 2009

Stolt mamma!

100_0397

William blir bara duktigare och duktigare. Pratar och står i. Pratar två ords meningar ibland. Gör 1an och tvåan på pottan när vi hinner :) Sen har han börjat gått och lagt sig i sin säng självmant nu. Så skönt. Han förstår en så bra. Stolt mamma!

Idag blir de jobba. Ska åka 12 bussen. Måste köpa busskort också innan. De går nog fort. Ska packa och se vad jag ska ha med till matlåda idag med. Så drygt de dära men måstes. Nej,nu ska vi klä på oss. Jag har byte sängkläder och tänkte jag skulle hänga ut den tvätten. Jippi för sol.

Usch,igår var de läskigt. Jag lyssnade lite på musik men hörde smäll. Jag trodde de var fyrverkeri men titta ut och såg inga. Tobbe hörde också och han hade hört 5 skott. Undrar vad de var? =/ Jaja,nu ska jag vidare här. Love

2 kommentarer:

Friday sa...

Söt liten rackare! =)
Längtar såää till ens egen lilla kan börja föra en dialog haha!

Jessica sa...

usch hoppas de inte va något mord där hos er, eller skottlossning av annat. läskigt..

va duktig william är :) kanon bra ju :) Va han kan mycket bra saker. han är så duktig kille. puss honom ifrån moster.

puss