fredag 25 september 2009

Äntligen helg!

Som jag har längtat till helgen. Har blivit trött på jobba. De är mörkt om morgonrna så då vill man bara stanna under täcket och mysa. Men nu äntligen är de helg. Sova,sova,sova! Haha :) Nej,men blir väl lite pyssel och dona hemma. Jag är inte klar med flytten och den vill man helst bara lägga på hyllan. De är SÅ tråkigt. William är bra söt "mamma pussas" :) Hihi,min lilla kotte. Vad händer i helgen annars mer då? Jo,de blir bio med min kära kompis Emelie på lördag kvällen. Sen packa och umgås lite med William. Nej,nu är min rast snart slut. Jag vill hem och vara med Wille. Jag är så less på saker så han är den enda som gör mig glad just nu. Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

Skönt att flytten är klar, de jobbigate är ju att packa, packa o packa. :) hoppas ni får en trevlig lhelg. med bio =) hälsa ifrån mig. puss

Stefan sa...

äntligen helg som jag har längtat. men den här helgen kommer säg svisch sen är den borta :( helgerna borde var längre.

/stefan