söndag 27 september 2009

Bio

Igår vart de en runda till Sala. Kollade lite saker och köpte en ny fleecejacka åt William. En grön och härlig. En barnfärg. Tycker de är kul när de är klara färger. Sen handlade vi lite mat och åkte hem. William var ute och lekte i de fina vädret.

På kvällen åkte jag in mot Uppsala för att umgås med Emelie. Vi käkade och gick på bio. Vart så jäkla proppmätt. Vi pratade om allt. Tack för du finns gumman! Fick ont i magen när jag kom hem. Haha. Jäkla vad man käkade.

Idag kommer mamma och pappa hit. Dom ska hämta William för han ska sova i Knutby en natt. Sen ska dom hämta lite saker som jag har packat ihop. Känns så konstigt att man ska flytta hem till dom faktiskt. Jag längtar tills man får eget. Hehe. Nej,nu blir de käka mat. Love

100_0760 100_0773

alltid lika kul att fota någon som inte vill. haha,måla e kul??100_0769

1 kommentar:

Stefan sa...

jessica tycker också det är kul med gladiga färger, hon tycker de är fint. så hon köper alltid färgglada kläder både åt henne, mig o alexander. lite roligt. va skoj att du harft en bra helg. va blev de för bio? /stefan