måndag 28 september 2009

Fröken snurrig!




















.. Ja de är jag de. Hela denna dagen har varit snurrig för mig. Men mest när jag åkte hem buss. Är ju inte van att åka mot Knutby. Så när vi hade kört in vid Almunge skola och kört förbi Almunge Kyrkan så fick jag panik... Jag tänkte: Jag ska av för länge sen. Haha,men snurrig de kan bli. Tur att jag inte hann plinga. Är rädd att gå hem i mörkret från busshållsplatsen sen vildssvinskyltarna sattes upp här i Knutby. Läskigt när de prasslar i buskarna ju.

Denna dag har varit bra. Lite tröttsamt att jobba 12 timmars. Drygt att jobba sånt om vi nu kommer göra de i min framtid. Paralellkörde idag med. De gick bra. Mycket knas blev de,som vanligt. Trött att tänka eller ens skriva om jobb här. De som är på jobbet stannar på jobbet. Jaja, kan ju berätta lite ibland. Men inte allt för ofta bara.

Jag saknar min William SÅ MYCKET!!! Han åkte buss med mamma imorse utan vagn och då sa William "jag är rädd" flera ggr. Haha,sött alltså. Var rädd att åka buss :) Min skrutt. Just nu befinner han sig hos sin pappa. Längtar tills jag får träffa min lilla skruttunge. Love




1 kommentar:

Jessica sa...

va duktig wille är som åker buss utan vagnen. de va ju bra det. men läskigt är de ju också. tur att mamma va med :) vilka veckor ska du ha wille? :)

De hade ju inte gjort nått heller om du hade plingat i almunge, isf hade du fått komma hem till oss :) puss