fredag 11 september 2009

HAPPY DAY

God morgon! De mesta har släppt av förkylningen. Idag är de bara 6 timmars arbete. Skönt. Tobbe skjutsar William in till Uppsala. Wille ska vara busfrö hos sina morföräldrar.  Jag ska packa en massor så han kan inte vara med. Banankartonger sökes :) Jag får väl springa ner på ICA. Grabbarna ligger och sover fortfarande. Jag och Wille vaknade av Tobbes mobilklocka som låg nere i hallen. Den pep 100ggr. Han klev ner och stängde av den till slut och la sig en stund på soffan. Då vart jag arg. Wille var vaken och jag ska jobba. Behövde sova. Haha,jag som butter på morgonen är inte att leka med. Men Wille är bra söt “mamma där….klocka”.. :)

Nej,jag ska väl gå och göra något annat. Tänkt att jag ska bege mig till Uppsala snart och mot jobbet. Kommer gå fort denna dag. Lovely. Längtar tills nästa fredag då de är after work på flurran med jobbet. Kom dit vetja :) De har varit en ganska många rykten om mig och Tobbe för att få de lite bättre så är de slut mellan oss och jag ska flytta. Jag vet de är många som pratar om de och de är ju helt OK. De är som viskningsleken. Man glömmer att säga en bit där med så nu vet ni de. De har varit roliga år men nu de senaste året har bara varit dårligt rent ut sagt. Men jag ångrar ingenting och absolut inte min söta lilla son. De bästa som har hänt mig. Han kan få vem som helst att skratta.  Love

P4230018

2 kommentarer:

tes sa...

Hoppas att du får en tjänst på jobbet eller iallafall ett vikariat. Lycka till med packandet i helgen också :)

Jessica sa...

hoppas du får ent jänst på jobbet iaf behålla jobbet kvar somt imanställd =D de skulle va kul. När får ni veta när de ska varsla? puss