tisdag 22 september 2009

Jobba

Hej! Idag så är de första dagen på jobbet med nya skiftet. De har funkat bra. Men jag saknar mitt gäng faktiskt. Men de ska nog gå bra. Har hört ryktesvägarna att vi ska ev börja jobba 5-skift från och med 1 december. Så vi får se hur de blir med den saken. Jag är inte emot något just nu eftersom jag lever ensam och behöver pengar. Är väldans trött. Kunde inte somna igår. Hm,jag tänker för mycket. Jag vet inte riktigt varför jag tänker. Eller jo,jag vet. Men jag vill bara strunta i de och ha ett lyckligt liv. Men de är svårt ibland. De kan jag inte neka. Just nu undrar jag bara en massor. De ska nog gå bra med livet...... Love

2 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Det klart det kommer att gå bra. VISST kommer det att vara jobbigt första tiden. Men när du får en egen lya då kommer du tycka att allt är skönt. Puss Mor

Jessica sa...

gumman <3 de ordnar sig säkert :) jag kan hjälpa dig med wille om du vill :) puss