tisdag 8 september 2009

KALLT!!!!!

Igår sov vi hos mormor och morfar i stan Wille och jag. Trötta som bara den. Jobbade 12 timmar idag. Hade våran APT. Den gick fort. Han inte med bussen när jag vart avsläppt av Sofie vid Ica Maxi så jag promenerade till Flogsta för att hålla mig varm och känna mig nyttig. På vägen dit möter jag en polismotorcykel (den skulle Wille ha sett). Haha,jag går inte ens över övergångsstället. Haha,gullig polis som säger “hej” till främlingar (jag). Haha,traskar på ner mot Flogsta. Möter sju polisbilar och alla kör mot Stenhagen. Jag är faktiskt inte förvånad utan jätte impad att just dom susade förbi fast jag själv bröt lite mot lagen. Ingen reflex och ingen övergångsställe att gå över. Katastrof. Haha,jag klarade mig. Fick mig bara en vindpust förbi. Jisses vilken kväll. De var skönt att komma på bussen och läsa lite tidningar.

Jag känner en tung besvikelse. Jag har bara sagt sanningen. Jag vill inte längre. Så får man skit för de. Tur man har vänner och släktingar som bryr sig om en. Inte för att de är  synd om mig. Men tänker bara på livet.Jag är trött. Dags för sängen. Känner mig inte alls kry och den dära svininfluensan gör en bara allt mer oroligare än vad de är. Inte för jag tror de är de jag har utan bara en stressförskylning. Jag är helt färdig. Ska ta en varm dusch innan jag hoppar i sängs. Jag tänker nog för mycket,som vanligt. Jag lär mig aldrig att jag aldrig ska lämna saker och ting på hyllan. Men vad ska jag göra? De löser sig. Nu blir de dags för dusch å säng! Jag älskar min son, han är bäst i hela världen!!!! LOVE Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

hoppas du snart kryar på dej, vi är förskylda här hemma med :( inge kul, men vi blir nog snat friska. hoppas allt är fint.. puss