tisdag 8 september 2009

vabbar

100_0613

Idag vabbar jag. Wille va också lite sjuker. Jag kände mig hängig igår med. De är lite bättre idag. Men är jäkligt seg. Håller på packar. De tar sin lilla tid. Men snart så. Jag packar ner och Wille packar upp. Massor att gå igenom. Jag är klart från färdig. De känns lite sådär olustigt. Skulle behöva ha en tid för mig själv att rensa och gå igenom saker. Men de är inte så lätt när man har en söt liten son som vill vara med. Haha :)

Nej,nu får man ta tag i kragen och fixa lite. William vill inte sova middag. Han börjar strejka lite då och då och sover när han är trött. Dock lägger han sig numera runt 19 tiderna på kvällarna och de är lite skönare. Då får man stöka undan i fred. Hihi. Undrar vad jag ska göra för någon middag. Sugen på tacos. Har inte allt hemma dock. Tråk! Love

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du flytta Jannice? :(