tisdag 8 september 2009

Singel!

Ja,jag vill ju inte direkt skylta om att jag är singel och ska flytta från Heby. Men nu är de sagt och gjort. Flyttar hem till mamma och pappa för tillfället. De har varit kallt mellan mig och Tobbe länge men vi har bara inte haft tid med att göra slut?! Haha,de är så illa. Jag mår inte alls dårligt över detta beslut och jag ångrar heller inte att jag vart tillsammans med honom. Men någonstans i livet måste man sätta stop om saker och ting inte passar. Jag tror de flesta har förstått sig på att vi bara är vänner sen en lång tid tillbaka…? Men just nu är de som de är och då är vi båda singlar. Jag tar denna sak ganska bra trots att jag är inte 100% glad just nu. Mitt lilla lyckopiller är William och han stärker allt i mitt lilla huvud. Jag oroar mest för hur de ska bli med honom. Men de kommer gå bra. De ska jag de till. Till er människor som oroar er om hur vi mår så kan jag säga att jag mår iaf bra. Men tack för att ni finns!

Tror jag håller på bli sjuk jag med. William hade 38,8 graders feber idag men den verkar ha sjunkit efter alvedonen och de är alltid skönt. Han är piggare. Just nu är Tobbe och han i Morgongåva och hälsa på Marie och Uffe medans jag packar mina saker. Ska få mer tid till de i helgen då mamma och pappa ska passa min lilla skrutt.

Å,vad jag hatar facebook. De bara krånglar för tillfället. De funkar ingenting ju. Och försäkringskassan borde byta namn till förseningskassan alltså. Snacka om drygt. Jag fattar inget av FK´s hemsida och hur man fixar e-leg. Jag hade ju sånt förut men de funkar inte att logga. Blir arg.

Imorgon blir de till att jobba. Ska packa vidare och kolla igenom sakerna. Love Jannice

4 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Tänk inte så himla mycket på allt utan packa i lugn och ro. Ta en sak i taget FÖR jag hoppas att Tobbe inte kastar ut dig. Det är mycket saker man ska ta med sig från ett hem och se nu till att du inte tar något som tillhör Tobbe. Men det tror jag inte. Försöker att röja lite i gammelköket för dina saker - Men vi kan nog inte hämta sakerna förrens nästa helg.

Jessica sa...

gumman <3 vi finns här för dej och er :) så säg bara till om de är något. Hoppas ni ordnar det hela. puss puss

Carro sa...

Du vet att du alltid kan ringa mig, dag som natt, gumman om du behöver prata =) Säger som Jessica; finns här för dig! <3

Stefan sa...

Jobbigt att gå skilda vägar, men jag tror och hoppas att ni kommer vara vänner om det inte skulle funka mellan er. / stefan