onsdag 30 september 2009

Trött!!!!

God kväll! Nu har man träningsvärk i fötterna. Dessa förbaskade arbetsskor. Ska byta imorgon :) Fick en lapp av chefen så jag ska pallra mig ditåt imorgon. Japp,då fick vi ju som sagt reda på att vi ska bli 5 skift till december å hur de ska bli de vette tusan. Jag har lite dubbla känslor. Inge vidare att jobba sånt + helger och skit :) Men jag ser fram emot att jag kommer få fast tjänst??? I hope. Så jag kan flytta mig in till Uppsala och skaffa dagis åt Wille plutt :)

Gammal bild här nedan med Niklas. Från härliga Hultsfred år 2006. Så smal och snygg man var då. Haha,de var tider de. Haha,om man ska komma på den nivån lär man ligga med hårdträning. Något annat sätt finns de inte :) Var hos tandläkaren imorse. Jag har slarvat på senaste tiden,jag vet. Men de var inte så falrigt som jag trodde. Dom rek en eltand borste. Så de lär man väl gå och köpa nu då. Ganska pinsamt faktiskt att man inte ens kan borsta tänderna :) Blir ju någon träff med alla skiften snart antar jag. Satt en lista uppe för en utekväll med jobbet så man får skriva upp sig kanske. Hoppas jag är ledig då bara...

I helgen kommer min skrutt hit. JAG LÄNGTAR!!! :)

3 kommentarer:

tes sa...

hihi... :) men det verkar som att de flesta får rådet att använda eltandborste numera.. Min syster fick det för att hon borstar för HÅRT och för LÄNGE :P alltså FÖR bra! :)

Hoppas verkligen att du får fast tjänst så du kan starta upp ett liv i Uppsala :) *håller tummarna*

Hur är allt annars?
Kram

Jessica sa...

jaså jag var också till tandläkaren, fast här om dagen. va glad att du inte har hål. jag hade ett hål som ska lagas snart :( tur att jag har friskvård och betalar 50 kr i månanden. :) så slipper man betala när man är där :) puss

L I N D A sa...

Men hur söker jag dit då?