torsdag 1 oktober 2009

Almunge å thuns :)

Hej! Tröttis här. Men snart äntligen helg igen. Jippi! Då kommer min skrutt hit till Knutby. Vad jag längtar. Vi ska hitta på en massor med bus då :) Saknar honom så mycket!!!
Har varit med min syster idag och lilla Alexander. Blev en sväng till Thuns och kolla läget. Kollade på skor. Men hittade inga. Köpte billiga trosor som jag egentligen köper i Uppsala för dubbelt så mycket pengar. Nöjd kund? Ja visst :)
Haha,vi har en skön busschaffis på kvällskvisten. Han trodde nog han var själv där ett tag. Han börjar sjunga och efter några minuter plingar jag för att gå av. Vips blir de tyst. Haha,jag skrattar. Fy så skön busschaffis :) Han skämdes nog. Love Jannice


2 kommentarer:

L I N D A sa...

Det hade varit jätte snällt om du ville fråga..vart man kunde vända sig om man var intresserad..

Jessica sa...

haha vilken bussförare du hade =) haha.. de är väl bara sjunga med? :) hihi..

ja de va mysigt att träffa dej idag.. och kul o åka till thuns :) puss