fredag 2 oktober 2009

ÄNTLIGEN FREDAG!!!

Ja,äntligen har vi kommit till veckans slutpunkt. Helgen! Så härligt att bara få vara hemma och mysa med sin lilla son. Vi måste passa på nu för när de blir 5 skift lär de inte bli så här :) Jag har funderat en massor på hur jag vill göra med mitt körkort. Jag har iaf bestämt mig att jag ska försöka ta körkortet innan nästa år är slut iaf. Haha,bra början. De är så mycket man vill göra,eller måste göra innan körkortet. Men visst kan man börja nu endå. Om jag får fast tjänst så vill jag ju gärna flytta mig in mot Uppsala och skaffa egen lägenhet. Men vi får se hur de blir med den saken. Just nu är min son prio 1. Jag tycker de är bra att jag har ett mål. Jessica pratade igår att Stefan ville börja övningsköra så de lät ju kul. Tråkigt att vi lär gå sån dära kurs då. Vi får se hur de blir. Nej,man kanske ska klä på sig. Lilla William ute å traskar med sin tulis. JAG LÄNGTAR EFTER DIG!!!! Love Jannice


3 kommentarer:

tes sa...

Hallåå där :)

Du har inte funderat på intensivkurs? Då har du ju en viss tid avsatt för att fixa kortet. Så behöver du inte planera så långt..

Kram

Jessica sa...

Hej gullet =) Stefan går jätte gärna kurs och övningskör med dej :) Han lär ut jätte bra. :) men mamma o pappa aksnek också ska gå den kursen? De är bra att köra med olika :)

Mysigt att bara mysamed wille :) härligt, han är för söt =) puss

Stefan sa...

Skönt med helg! DE behöver man när man jobbar. jag har nämligen jobbat 4-16 varje dag fram till igår, jag jobbade 4-13 idga. och nu har jag helg. skönt! javsist går jag kurs med dej för övningskörning. det kommer gå bra. /stefan