fredag 6 november 2009

Äntligen helg!

Sitter på jobbet och räknar ner,Snart är de helg. Lovely! Helgen väntas de ena och de andra. Jag är mätt,proppmätt. Har nyligen slevat i mig en portion mat. Mums. De är dumt med mig. Jag äter "nästan aldrig" frukost,eller jo på jobbet runt 8 tiden. De blir skorpor och vatten. Hur bra kan de vara på en skala ett till tio egentligen? Jag föredra att sova längre om morgorna. Iaf nu när de är vintertid. Men nu äntligen helg.

Gud vad tidningarna skrämmer upp människorna på att ta vaccinet. Nu utreder dom om dom även ska få ta på 6mån-2år också. Läste de på aftonbladet idag. Jag är mest rädd att William eller Alexander ska bli allvarligt sjuka. Jag är extra noga nu. William brukar ha fingrarna i munnen men vilket inte är så bra. Tur att killen min tycker de är kul att tvätta händerna iaf. Jag ska nog ta vaccinet tror jag och om William också kommer få de ska jag diskutera saken med Tobbe och en doktor. Man vill sina barn de bästa men detta fallet är valet svårt. Jag har hört så dårligt om vaccinet.

Man blir snurrig på jobbet. Vi vet varken ut eller in om 5 skiftet. Jag tror de är väldigt rörigt nu för dom som sitter i ledningen och håller detta. Dom lär ha huvudvärk.. Rasten närmar sig ett slut nu. Dags att gå tillbaka. Love Jannice

2 kommentarer:

Jessica sa...

ja de va bra ju. stefan ska ovkså ta vaccinet och vi kommer säkert ge alexander det också. vi får se vad doktorn och dem säger. ja nu är de äntligen helg. puss

Jessica sa...

gumman kolla min blogg.. de har brunnit i almunge.. kvickens lada.. läskigt..