tisdag 10 november 2009

Helgen

DSC_2114

I helgen blev de lite firande av Tobbe å så var de fars dag. Dock var jag inte hos pappa på söndag utan bara gratta honom via sms.  Så de blev lite kaffe å tårta. I söndags åkte jag och Tobbe med båten till Ransta. Tobbe ska få den fixad av Erik. Så vi spenderade hela förmiddagen där. Käkade lite pizza med Vicky,Erik och Tobbe.

Nu är de sista kvällsveckan och de ska bli skönt att få vara ledig nästa vecka. Dock ska jag på avslutningsfest på fredagen med jobbet. Ska bli kul men tråkigt att splittras. Vi får se hur de blir med mig och SVP. Jag håller tummarna. Jag har sökt lite annat med.

Har bakat lite småhjärtan med kladdkaka smet. Glömde såklart en ingirdiens. Undrar hur dom smakar. De visar sig. Gjorde rent kylen här med. Den var så äcklig,tvättade några tvättar. Ska bädda rent i sängarna med. Min kamerasladd har gått sönder så jag kan inte lägga in bilder på min dator :( Tråkigt. Jag ligger lite efter med bloggandet. Jag vill gärna ha någon bild till. Någon ny! Jaja. Love Jannice

1 kommentar:

72,2 i min barndomsstad sa...

Roligt att båten blir fixad. Sedan njuter jag av att du fixar lite hemma hos Tobbe. Håller tummarna!
Köp en ny kabel och eltandborste vid löning.Puss Mor