onsdag 11 november 2009

Dags att bestämma sig snart eller??

Idag hade vi informationsmöte. Som de ser ut idag så verkar de inte bli något 5 skift i år. De sitter dom och beslutar nu denna vecka. Hoppas verkligen man får någon vettig information snart. Tycker de är lite “hoppigt” just nu och riktiga svärmar med rykten. Man vet varken ut eller in om detta just nu. De är bara att lägga öronen i is och gå vidare dagen. Hihi,nyfiken e man allt hur detta ska gå. Lagret i Tyskland börjar ta slut nu med……

Ojoj,verkligen svårt beslut om vaccinet men jag ska ta den nu har jag bestämt. Tycker de här med svininfluensan har blivit så stort och jag vågar inte riskera mig och familjen i detta fall. Jag är verkligen rädd om er alla och speciellt dom små som inte få vaccinera sig. De beslutas snart med och jag hoppas de små också kommer få vaccin. Man är lite skraj för de allt. Man har hört så dårligt om de men jag vågar inte riskera min lilla sötnos igenom att inte ta den. Vill att han ska sitta säkert han med. Jag är ju rädd om lilla skrutt! Får se när man själv tar sprutan. Tror de delar ut vaccin i Heby på torsdag?!

Snart är de ledighet som väntas. Ska bli skönt med en veckas semester. De behövs. Jag har sovit så dårligt på senaste tiden och mitt huvud har yrat och svängt en massor. Jag behöver detta. Den 20:e är de avslutningsmiddag på Oasia med alla 3 skiften sen slutar väl natten på flurran antar jag ;) Nej,nu blir de att bädda ner sig i sängen. Jag bädda den rent imorse. Myspys alltså. Love Jannice

100_0833

1 kommentar:

Jessica sa...

va skönt att du snart har semester, de behöver du =) då kan du passa på att vaccinerar dig =) hihi..

hoppas ni snart får veta om jobben också. man vill ju ha koll ni som jobbar.

puss