måndag 16 november 2009

:)

DSC_1204[7]

Slö dag nr 2. Haha,de har inte hänt något speciellt i detta hus. Ja som ni kanske vet är jag i Heby och de är faktiskt bra här. Jag och Tobbe kommer mer och mer överens för varje dag som händer. Vad var de som hände? Hur vände vindarna så snabbt? Ibland kan de bara bli så. Jag hatar att bråka de är de värsta som finns. Att vara ledsen är de sista människan ska få vara. Vi alla är glada igen. Men snart bär de hem till mamma och pappa igen.. Några dagar dit.

Imorgon kommer kära Carro hit på lite besök. Vi ska nog laga något gott (eller om vi beställer) och ha mysigt. Saknar denna tjej. De var länge sen vi sågs. Saknar alla mina vänner otroligt mycket. Hihi,de här ska bli skojj. Tror att kanske de blir tjejbesök från Almunge/Länna om de har bil annars får vi kanske ses på ett annat sätt? De löser sig alltid. På torsdag blir de träff med Emma och Linus. Ska traska till Heby med vagn eller om vi cyklar. Beror på väder och vind helt enkelt. Hur ser resten av min vecka ut? Jo,jag ska ut med jobbet på fredag kväll och lördag blir nog utgång med fast lugnare. Allt beror på hur de går… Hihi

Nej,nu blir de googla lite och lyssna på musik! Love

2 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Vad tusan ....2 st utgångar på en enda helg - det kallas lyx. Jag tänker i alla fall inte gå vidare på fredagen utan äter bara mat sedan åker jag hem.
Puss Mor

Jessica sa...

:) lyx att vara ledig, de behöver du.. hihi :) ja vi får se om vi kommer. alex hade feber innan han lade sig. så vi får se.. puss