söndag 15 november 2009

Slöisar!!!

 PA220059

Hej! De börjar lida sig mot en ny vecka. Jag är glad att jag är ledig denna vecka så jag får vila upp mig och umgås med min underbara son. Han är en söt och snäll pojke. Lyder mamma bra :) Jag tror de är viktigt att man sätter gränser och är en bestämd mamma trots hur andra ser på den saken. Jag tror inte han tycker om mig mindre för de,eller att de skadas på något sätt? De blir nog bara en bättre uppfostran. Jag ser nog lite på hur jag vart uppfostrad som liten med respekt (fast vi kanske inte gjorde de alltid)? Man lär sig med tiden….

Idag har vi vart allmänna slöisar. Slog igång en tvätt och gjorde mat. De var allt. Sen har vi lekt och slöat framför TV. Vart en tråkdag med en massor regnstänk. Jag hatar när de regnar. Vill ha lite sol som man ser dom härliga höstfärgerna ute. Imorgon ska jag nog gå en runda med vagnen till Karlssons,eller så kanske vi bara gör lite nytta. De återstå att se. Wille somnade 19,30 och sover fortfarande. Brukar vakna 1-2ggr per natt för att stoppa i nappen. Sen sover han vidare. Så snäll kille man har. Sover hela nätter. Jag tänker bara på föräldrar som har barn i kanske samma ålder som inte får sova riktigt bra om nätterna,eller måste upp 5 eller 6 på morgonen för att ungen är pigg. Man är lite bortskämd ;) Jag är glad man får sova ut till 7 eller 8. Men min prins har sovit till 10 idag.

Love Jannice

100_4657

1 kommentar:

Jessica sa...

verkligen skönt att du får sova ut om morgonen, han är duktig som sover länge. har du mailadress till flurran? och vad ska man skriva? Puss