lördag 14 november 2009

Lugn dag

Jävla skit alltså. Jag måste in och köpa en ny kabel till min kamera. Den har gått sönder och nu får jag in en jäkla bild på datorn. Så typiskt alltså. Får springa och köpa mig en kabel någon dag. Jag måste ha en sån snarast ju.

Wille är söt. Ringa “Offa” och “momo”. Hihi,så jag slog nummret och han pladdra på. Mormor tyckte nog det var kul att lilla herren ringde. Sen fick morfar prata också. Hihi,skojjigt! Ska nog ner och titta på film Die hard 4,0 om jag orkar. Vi får se. Love Jannice

100_0854

3 kommentarer:

Jessica sa...

fin bild på er :D

sötnosen wille är allt bra söt :) ha en trevlig helg gumman.. puss

72,2 i min barndomsstad sa...

Det var en otrolig känsla när jag svarade och den lilla herren sa "Hej" jag såg ju att det var nummret till familjen Eriksson/Lindell. Jag talade om att det var mormor. Han sa något som jag uppfattade som "bondtia" men självklart var det barntv han sa......hahaha....hur gulligt som helst. Puss

Jessica sa...

tråkigt att kabeln är trasig, bilder är ju så underbart roligt att titta på :)va glada mamma o pappa måste ha blivit när wille ringde dem :) puss