fredag 13 november 2009

Långledigt

Hej! Sitter på jobbet. Slutar 20.00 idag. Skönt att komma hem lite tidigare. Nästa vecka ska jag och Wille vaccineras,eller iaf Wille. Men jag är fortfarande tveksam till beslutet. Jag vill inte att han ska smittas. Men å andra sidan så har får han svininfluensa om han tar vaccinet. De är de dom sprutar i armen. Människorna som får de har lättare att bygga upp imunförsvaret på just den fronten. Inte tusan vill man ha svininfluensa. Men man får väl de vare sig man tar vaccinet eller ej. Så japp,vaccinet är inte 100% säkert. Hur har dom fått fram vaccinet på så kort tid när dom inte ens kan få fram vaccin på HIV/AIDS?? Man undrar om dom dammar av en gammal hylla och bara tar något gammalt skit. Haha,nej men de här börjar bli ironisk! Jag vette tusan inte hur jag ska ställa mig i denna sits. Svårt beslut... Om en vecka är de dags för vaccination igen i Heby.

Nästa fredag ska jag ut med jobbet. Blir aveskdmiddag på Oasia. Sen får vi se var vi bär av oss. Jag tror nästan de blir flurran. Men vi får se vad vi från SVP hamnar. De ska bli kul att alla 3 skiften går ut iaf. Party å massor med tårar. Tycker de är tråkigt att en tjej på jobbet sa upp sig här om dagen. Förstår hur hon känner sig. Men jag vart väldigt ledsen när jag fick höra de. Hon fick en kram av mig iaf :) Tråkigt att just en av dom bästa går ifrån fabriken.... Nästa vecka ska jag hinna med att träffa Emma och kanske lilla Linus. Sen blir de Carrodejt å andra vännerna. Vi får se vad som väntas i veckan. Nej,ska snart in på zon och byta av nästa hunriga man! Love Jannice

3 kommentarer:

L I N D A sa...

Ska ni ta sprutan i heby?

Jessica sa...

Oasia är den bästa restaurangen jag har varit på.. rekommenderar starkt om jag gillar kryddat mat. om du vill kika på meny så kan man gå in på deras hemsida :) http://www.oasia.se/
men de kostar en slant och äta där 150 kr och upp. Kika där så vet du :) man kan kolla priser och rätterna :D Puss

Stefan sa...

va skönt att du är långledig det behöver man =) hoppas du hittar på nått riktigt kul under ledigheten. /stefan