tisdag 17 november 2009

Härligt med semester!!! :)

Idag har vi slöat igen. Å,vad jag älskar att vara ledig. Bara gå hemma och gör precis vad man vill. Inte passa några tider och stress. Carro kom hit en stund. Vi käkade pizza och skvallrade. Så kul att se henne igen. Var så länge sen vi bara va. Men nu på lördag blir de fest och fredag med såklart ;)

Har fortfarande ingen kabel för kameran. Jag får spasm. Jag kan verkligen inte klara mig utan denna kabeln och inte heller går de att ta ut kortet å sätta i den i burken för hålet är inte samma som på pappas dator. Så typiskt. Jag lägger upp bilderna när jag fixar en kabel. Måste fixa de denna vecka iaf. Annars har jag inga bilder från denna helg som kommer. De löser väl sig på något sätt??

Jag längtar efter julen och sommaren. Haha,bra kombination? Love

6740_121232726783_539786783_2935872_5953728_n

3 kommentarer:

Jessica sa...

skönt o bara va hemma o inte passa några tider.. alex är jätte hostig och snorig.. har inte tagit tempen än, så jag vbet inte hur han är.. puss

Emma sa...

svar: jag ska med en kompis på bio i örebro på fredag, så det är väl inte riktigt "ut" :P Men det är något som var längesen så det ska bli kul iaf :)

72,2 i min barndomsstad sa...

Har de inte sådan kabel på Karlssons då?