onsdag 18 november 2009

Fröken hemmafru!

100_6628

Barn TV nästan hela dagen. Alltså jag dör. Jag kan typ alla sånger och ramsor. Man har dom på minnet alltså. Idag tog jag och William en cykeltur till Morgongåva för att handla lite som fattades här hemma. Under resan så fick man höra en del sånger av honom “bäbä lammen,bäbä lammen”, “akta annars skjuter jägarn,akta akta”. Så sött!!! Sen när vi hade kommit nästan till Gåva så säger den söta lilla ugnen

Wille: Mamma,ja sova
Jag: Nej,men vi är snart framme. Kan inte sova här
Wille: Nä,cykeln sova.

Full i skratt. Dom säger så söta saker och vad jag älskar att vara småbarnsmamma. Han utvecklas så han skrämmer mig. Så jäkla duktig och smart han är.

När vi kom hem blev de hemmagjord pizza och den vart bättre än vad jag förvänta mig. Sen prövade jag på att göra brownies. De är så jäkla gott. Ska lägga ut receptet snart. Fortfarande ingen kabel i detta hus. Lär fixa de. Måste ta tag i de. Nej, de är första gången jag längtar efter snö. Men bara riktig snö. inge slask och trams utan snö som knarrar när man går i den.. Love Jannice

2 kommentarer:

Jessica sa...

haha va de så att han mena att cykeln skulle fp vila efter cykelnturen och så sa han sova?? :) haha jäkla söt han är.. sötnosen då <3

L I N D A sa...

De är så söta barnen. Jag tycker att tv programmen de är rätt bra jag:) Men W följer med bra och sjunger själv, han kan hela " i ett hus" :)De lär sig massor på dagis:)