lördag 21 november 2009

Oasia

Igår var jag med jobbet på Oasia restaurang och bar på drottninggatan i Uppsala. Riktigt mysigt ställe och god mat,men dock stark. Men väldigt mysigt de var nere i källarn. Runt 22 sprang vi vidare mot flurran och dansade lite. Partik Isacsson sjöng och sen träffade jag på Tobbes släkting med. Trevligt. http://oasia.se

Lägger upp bilder när jag har fått kabel eller har tillgång till mamma och pappas dator. Där behöver man ingen kabel.

Nej,nu ska jag fixa mig igen. Ska ut och svira igen. Denna gång med tvillingsyrran,Carro,Ramona,Katja osv.. Kul :)

Love Jannice

2 kommentarer:

Jessica sa...

hihi =) gumman då de ordnar sig säkert med alla bilder, men vi är verkligen nyfikna men då har vi nått att se fram emot :)

ska bli såååå kul ikväll hjärtat mitt, i love you <3 puss

Stefan sa...

hoppas du hade trevligt :) de lär du säkert ha haft! :D /stefan