söndag 22 november 2009

Klantskalle

Jag piffade till mig för ytterligare en utgång till som denna lördag. Men när jag skulle kolla efter mitt leg i Uppsala så hade jag glömt de hemma. KLANTSKALLE. Jag kollade om just allt var med. Men nej,då. Alltid är de något man glömmer. Tragiskt. Men Tobbe fixade in mig endå. Han känner en vakt på Platina,på de stället vi skulle gå. Men de slutade med av jag och Syrran gick till donkan och sedan åt varsitt håll. Haha,lyckad kväll? Not! Ibland blir man bara sur på sig själv alltså. Jäkla skit. Nästa utgång blir nog mycket bättre…. när den nu blir. Haha.

Idag har jag bara degat och inspirerat mig i mat och bakprogram. Jag vill ha någon slags middag med förrätt,huvudrätt och efterätt. Jag har blivit så intresserad av matlagning. Haha,ju äldre man blir ju mer hobbys hittar man på. Jag har en del som intresserar mig och de är ju kul.

Ingen kabel ännu. Så inga bilder ännu. Verkar inte finnas den som jag ska ha?? Jag blir arg. Jobbigt. För jag tänker inte gå och köpa en ny kamera bara för kabeln inte finns. Snart så ska jag hitta den rätta :) Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

jaa de är typiskt att du glömde leget hemma. men de va ju jätte kul hemma hos katja. Åh så hade vi inte missa nått sa carro, de tyckte platina va tråkigt. så de va ju tur.. Puss

72,2 i min barndomsstad sa...

Tråkigt att du glömde leg. Men man lär av sina misstag. Sedan ska man inte gå ut för ofta för då blir det inte roligt. Men donkan är väl helt OK. Spar pengarna till en annan gång lite längre fram då kanske det blir bättre.
Kram