måndag 14 december 2009

Alone

100_0833

Hallå! En jobbig dag har de varit. Var drygt att gå upp imorse. Jag sov nog bara 4 timmar. De blev en massor strul på jobbet och de är ju ganska vanligt faktiskt. Mycket stress har de blivit. Jag är fruktansvärt trött. Jag längtar efter julledigheten. Dom som vill får jobba under julen och såklart ska jag INTE jobba,eller vi får se. Som de ser ut nu vill jag ha ledighet. Ska hitta på en massor skoj. Skönt att vara ensam. De känns som de är nog de bästa jag har gjort på länge. Man behöver inte rätta sig efter någon eller något. De känns bra. Jag trivs att vara ensam. Ska nog vara de ett tag. Mina planer sprack lite. Jag hade ju tänkt mig att få fast tjänst (men hoppet kanske inte är över)? Men jag ska aldrig hoppas för mycket. Jo,som sagt. Jag hade ju tänkt mig att köpa en lägenhet tills sommaren när jag hade råd och så. Men nu verkar denna dröm vara bortflugen. Jag känner mig lite sårad över beskedet. Men man får vara stark. Hade ju passat så bra. Jag är lite bekymrad fortfarande. Har nyligen simmat i en varm dusch och de var härligt. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

:) HOPPAS DU FÅR EN TJÄNST, DE SKULLE VARA KUL =) HÅLLER TUMMARNA GUMMAN <3 PUSS