söndag 13 december 2009

:)

61465_1259015901

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? en 25 åring.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2 st
Vad tycker du om kärlek?  de är väl bra?!
När kramade du någon sist?  idag med sonen
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? Jag är svårflörtad..
När pussade du med någon sist? Fick en puss av sonen
Ångrar du det? Nej,nej nej
Är du singel? Hm..
När fick du senast en komplimang? Jag vet inte..
Har du hånglat med någon av samma kön? Nä


HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös? Nej
Hånglat med nån riktigt ful? Haha,de har jag nog i tånåren..
Hånglat med fler än 50 pers? Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej..
Gjort något du verkligen ångrar? Ja,jag tror alla gör sånt?!
Varit nykter på nyårsafton? Ja,de har jag.
Åkt ambulans? Ja,de har jag prövat på…
Gjort nåt olagligt? Ja..?!
Blivit polisanmäld? Nej,inte vad jag vet :)
Slagit ner någon? Nej,inte vad jag minns.
Skämts över dina föräldrar? Ja säkert
Skämts över dig själv?  Ja,många gånger.
Tar du droger? Nej,absolut inte. .
Dricker du? Ja,de gör jag när jag är ute och svirrar.
Varit kär? - Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja, de har jag.
Är du ensam nu? Ja,min lilla Wille sover
Vill du gifta dig? Nej,de tror jag faktiskt inte.
Vill du ha barn? Jag har en son och jag tror de räcker?!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Minns inte. De var länge sen jag grät
Fick dig att gråta? Vet ej..
Du delade en cigg med? Röker inte
Du gick på bio med? Emelie var den senaste.
Skällde på dig? Wille när han blev sur :)


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej…
Kramat någon? Sonen
Pussat någon? Sonen
Köpt någonting? Ja,mat
Sjungit? Ja,alltid. Varje dag
Saknat någon? Yes.