onsdag 23 december 2009

Äntligen!!!

Strosade på stan och köpte de sista julklapparna. Hoppas verkligen alla blir nöjda. Fy fasen vad med köer de var. Men de värsta var nog ute igår. Träffade på Josephine “Justyfine” Lundberg på stan. Hihi,jag gick fram och fy bubblan va jag var nervös. Men hon gav mig en kram och tyckte nog de var uppskattat. Vidare mot jobbet. De såg ljust ut att få tralla hem tidigare men ICKE. Haha,jag är inte förvånad….

Men imorgon är de julafton och ledighet i 11 dagar. Men som vanligt kommer dagarna bara rulla på. De är bäst man njuter av varenda dag nu. Är de någon som vet när systembolaget är öppet nästa gång?? Nej,ska kolla TV nu. Love Jannice

100_9508

sommaren 2009 :)

2 kommentarer:

Stefan sa...

jaså de klart alla bli nöjda för julklapparna :) de ska du inte känna nått för. :)

Vilken söt lite wille i sandlådan :)

god jul och vi ses på lördag. kram stefan

Jessica sa...

mysigt med julen, ska bli mysigt i morrn, men jag känner mig oförberedd på middagen. du då? :) pusss