onsdag 23 december 2009

Jullov

En sista dag på jobbet. Sen är det ”jullov”. Jag hoppas de rullar på enligt schema och att de blir en bra. Annars får mitt skift tillbringa julafton på jobbet och de tänker jag INTE göra. Man har ju för sjutton gubbar ett liv hemma med. Ska bli intressant att se.

Imorgon är de julafton. Så tiden går fort. Den dagen kommer rulla på så fort så är den över. Ska bli kul att se vad William får i julklapp. Se glädjen i barnen är underbart. Man blir så lycklig av att se dom lyckliga. I år vet jag faktiskt inte vad han ska få. Förra året hade jag mer koll på de. Men av oss får han mest praktiska saker. Julafton firas i Heby med Eriksson´s. Juldagen är planerad också och juldagen kommer mamma,mormor och Jeanette hem ifrån Thailand. Då ska vi fira hemma i Knutby med alla. Jag och Jessica står för 3 rätters middag. Vi skippar julmaten. Den brukar man endå tröttna på efter första dagen. Den har vi skippat i några år nu när vi äter hemma hos mamma och pappa iaf.

Sista helgen i januari blir de kryssning med jobbet. Lite olika från vårat skift + några från LVP med. Kan bli kul. Alltid roligt med jobbet. Nej,ska käka frulle och göra i ordning mig. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

jaa de kommer bli mysigt de :) hoppas vi lyckas med allt bara :) ananrs måste vi köpa lite saker och så :D haha.. puss