torsdag 17 december 2009

Fy fasen vad kallt..

Blev förbannad idag över lite saker och löjligt var de. Men jag traskade 3km i kallt och mörker. Haha,jag skulle fasen aldrig gjort. Frös baken av mig. Men ibland besegrar ilskan mer än något annat. Fy fan. Tur jag hade mössa,vantar och ficklampa. De var becksvart. Var glad att de kom lite bilar då och då som lös upp en liten bit av vägen…. Så är de när man har ex…..

Haha,hittade en bild via internet på ett exempel på hur vi ska se ut på jobbet på renrum där jag är inne varje dag. Hihi,vi ser ut som små utomjordingar och de bästa med de är att ingen ser än mer än ögonen. Haha,så de är kul när man har lärt känna folket på fabriken och sen helt plötsligt när man har vanliga kläder på utsidan så känner man inte igen den dåååren som säger “hejhejhej” :) Haha,pinsamt men kul. Jaja,synd att man trivs på detta jobb. Love

Lina_4_100%20%5b1%5d

1 kommentar:

Jessica sa...

hihi =9 snygga ni ser ut isf =) haha.. ser man abra ögonen på er?? haha.. puss