tisdag 15 december 2009

SNÖ

68812_1203638707

Fy så mycket snö de kom inatt och under dagen. Nu har mamma,mormor och syrran bra där borta i Thailand. Så mysigt med snö. De har faktiskt inte varit kallt alls tycker jag. Jag och William tog en pulkarunda och de var väldigt “skojigt” enligt honom. De var för mycket snö så man knappt kom fram.

Jag letar lägenhet. Jag vill mitt in i smeten i Uppsala. Ok,inte mitt i smeten. De kan jag vara utan. Men gärna Sala backe området. Har vuxit upp där i stort sätt. Mormor och morfar har en lägenhet där som har perfekt läge och lekpark till barnen. Man kanske får bosätta sig nära dom. Men så är det dära med jobb. Jag vet ju inte hur länge jag får jobba och de är de som är så jobbigt…. att inte veta något alls. Jag får vara kvar till sista maj vad jag vet nu. Men jag hoppas de blir längre.

Nej,blir snart dags att sova. La mig tidigt igår så jag tror jag ska göra de ikväll med. Har duschat och hunnit med mycket så de blir nog en tidig kväll för mig. Siktar mot bio med Carro i helgen. Skulle gått själv men stumpis ville med och de tycker jag ska bli kul. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

såå mysigt med snö, vill ha mer :) hihi.. :) hoppas vi kan ses nån dag? kunde du ses på fredag? PUSS