fredag 11 december 2009

Jahapp..

11

Imorgon sitter mamma,mormor och syrran på väg till Thailand för att njuta lite i värmen. Jag kan säga att jag är faktiskt lite avensjuk. Jag vill också till värmen,men kanske inte över julen. Hoppas dom får de bra där nu..

Hämtade kort på William idag. Dom vart bra. Alltid söt på korten. Hans leende är sött! Så nu ska jag bara skicka iväg dom. De blir väl innan den 16:onde.

Måste åka och hälsa på pappa någon dag med nu när han har hela huset för sig själv. Kanske kan sova där nästa vecka några dagar. Han skulle nog tycka de var kul. Nej,nu blir det att kasta sig i sängs. Jag ska upp klockan 8 imorgon och dona. Love

7

Dom här korten är från december 2008

2 kommentarer:

Jessica sa...

vi måste komma på nått som vi ska äta på annandagen :) har du kommit på nått nu?? :) pusss

72,2 i min barndomsstad sa...

Roligt att du tänker på pappa MEN ring och tala om innan ....du vet att harn är ju ensam kock i huset..så det kan ju bli vad som helst. Puss Mor