torsdag 10 december 2009

Tröttsam dag!

Ikväll när jag kom hemifrån jobbet var min lilla son vaken. Han låg i sängs men var vaken. Kunde inte sova. Hihi,så vi mös och visade honom 2 filmer som han fick “i drömmarnas trädgård” heter filmerna. Han gillar dom på något sätt. Så imorgon bitti sitter vi och kikar på de kan jag tro….

Jag är så förvirrad just nu. Del över jobbet och lite andra saker. Jobbet påverkas mest men jag vet att mamma säger att jag inte ska tänka på de så mycket. Hm,jag är mest ledsen för att jag har offrat min tid och halva min mammaledighet för dom och sen får man bara ett NEJ mitt i fejjan,eller inte ens de. Fick via mail. Jag kommer nog alltid vara lite besviken över detta. Men sånt är livet. Får väl frossa i mig lite julbord på jobbet på fredag. Denna dag har varit jobbig. Knas överallt. Mest i min skalle tror jag..

Nej,man kanske ska packa ner datorn och hoppa i sängs. Love

100_9734

2 kommentarer:

Jessica sa...

:) vilken söt bild på er :) hihi.. såå söta.. hihi.. :)

Om de är fresse du pratar om så förstår jag om du är besviken. men de kanske anställer mera sen då? eller?? PUss

Linda sa...

Ja vad säger man, så jäkla dåligt av dom (dock är jag inte förvånad). Förhoppningsvis hittar du något annat jobb snart, då kommer dom inse vad dom går miste om.

Kram!