fredag 18 december 2009

JOBBA

Är på jobbet. Är riktigt trött.Jag fattar inte hur man kan vara så trött,men men. Jag längtar efter denna helg. Så skönt att få vila. Tänk att de snart är julafton och att förhoppningsvis ligger snön kvar. De är härligt. Hoppas den ligger kva till julen och nyår iaf. Juldagen blir de nog utgång. Men måste klirra biljetter om dom kör på de? De är ju tradition att umgås med vänner den dagen. Nyår vette tusan vad som händer. Vi får se hur de blir. Vore kul att hitta på något skoj. Jag vill bo i eget nu. De skulle vara så skönt. Men de ligger ju mest på en fast tjänst som avgör. Vi får se hur mitt liv ser ut om ett halvår. Då kanske jag kan säga lite mer exakt. Tråkigt att en person avvisar mig när jag försöker vara din vän. Tråkigt att du är rädd (?),synd att jag bara är här och ................ du där... Nej,jobba nu. LÄngtar tills lunch. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

ska du vara på julafton då? vi måst träffas nån dago planera nu, nu är de bråddis :) Puss