söndag 20 december 2009

Seg söndag

100_1446

Imorgon är de 12 timmars jobb. De hade jag glömt bort. Då blir de jymping på morgonen och sedan möte osv. De kommer bli en lång dag imorgon. Jag längtar tills ledigheten faktiskt. På söndag kväll kl 19 går vi av vårat pass. Har fått massor med fina julklappar i år med av jobbet. En låda med massor smått och gått och biobiljetter.

William har varit grinig idag för att han inte fick göra som han ville. Jag är också grining. Brist på mat och sömn. Man får skylla sig själv när man lägger sig sent eller äter dårligt.

Julafton kommer spenderas i Heby med William och Eriksson familjen. Pappa och morfar kommer eventuellt med,JAG HOPPAS! Juldagen blir de väl en snabbis hos Erikssons och sedan ut på andra festligheter med vännerna. Vi har tradition :) Juldagen blir de julfirande hos mamma och pappa i Knutby. Då kommer mamma,syrran och mormor hem ifrån Thailand. Så då blir de massor med klappar då och jag och tvillingsyrran står för 3 rätters middag. Denna jul kommer bli perfekt med snö och allt. Wiiie. Nu ska jag göra i ordning för sängs. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

åh va kul :) ska pappa o morfar dit också. hoppas dem inte sitter ensamma bara. vi hade tänkt fråga om de ville komma hem till stefan föräldrar också. hihi :) vi får se va de gör. hoppas dem bara inte sitter ensamma :)

Pusss