tisdag 22 december 2009

Snart ledighet

Idag blir de dom sista julklapparna. Sen mot jobbet. Massor med snö de är då och de är nog den första vita julen på 3-4år antar jag. De har bara varit slask annars. Mamma,mormor å Jeanette kommer hem den 26:e de är då vi ska göra 3 rätters och fira julen då. På julafton ska jag,pappa och morfar vara i Heby för att fira med lilla Wille och Eriksson. De blir nog trevligt. Nej,ska fixa mig innan jag går till bussen. Snart är de ledighet med. Så skönt!!! Love Jannice

2 kommentarer:

tes sa...

Vad roligt att ni firar tillsammans :) låter hur mysigt som helst!

ha en toppenhärlig jul!

Kramar från gävle

Jessica sa...

verkligen skönt, snart får du vara ledig de behöver du :) jaa de ska bli kul. vet inte om vi köpte allt :) men hoppas det :D

Ang brösten man får gå till sin husläkarmottagning som skickar remiss till sammaritehemmets sjukhus. så gjorde dem med mig. Men dem sa att man kunde ha nölar o att man kunde ha mjölk i brösten länge o de va normalt :) puss