torsdag 3 december 2009

Ont i armen

God kväll! Lite uppdatering sen senare. De ömmar i armen. Riktigt vad de spänner. William klagar inget om armen alls. Han säger ingenting. Han brukar säga om något är fel så jag tror lill skruttisen har klarat att ha ont i armen. Vi klagar mer vi större som alltid ;) Jag var hemma och vabba idag med. Wille skrek inatt och hade de eländigt och jag var illamående med. Senare på dagen när man hade tagit lite Alvedon och fått sovit så blev man piggare. Nu till kvällen är igen.

Hm,funderar på julkorten. De känns som jag inte har tid med den biten i år. Fast jag vill verkligen skicka julkort. Jag sa ta tag i de imorgon tror jag,eller nästa vecka. De måste ju skickas snart. Men jag måste fixa det. De hör ju till julen liksom. Hihi.

Love Jannice

 

2 kommentarer:

Jessica sa...

Men gumman om du inte hinner skicka julkoert i år och fixa dem, de finns dator du kan skicka ifrån mailen till oss de är lugnt :)

Skönt att barnen slipper ha ont efter sprutan.Puss

Emma sa...

sv: ja det är dagis som tjatar. Nu var det stövlarna det var fel på. Skaften var för låga så vi var tvugna att köpa nya med högre skaft. Sen vill dom inte att stövlarna ska vara fodrade, men det vill jag så vi köpte såna iaf :P