fredag 4 december 2009

Vabbar

100_1210

Herr Willmutt tittar på barntv. Jag håller på fixar med försäkringskassan via internet men jag har inte fyllt i mina uppgifter,eller dom har rättare sagt försvunnit igen. Så jag lär hem till mamma och pappa och fixa de snart så jag får ut min ersättning för hemma för sjukt barn. Man vill ha korrekta siffror.

De ömmar i armen fortfarande. Tycker dag 2 har varit den värsta dagen om jag får säga något. William klagar inget om armen,tror inte ens han har ont i armen bara förkyld och så. Han blir nog piggare snart. Han säger hela tiden när vi vaknar på morgonen “mamma jag är trött”. Sött när Wille ska blåsa på min och Tobbes ömma arm. Så sött så. Nej,nu blir de vila lite. Love Jannice

2 kommentarer:

Katharina - Alvas mamma sa...

Är du och tobbe tillsammans igen? =)

Jessica sa...

hoppas de fixar sig med fks sidan och de =)
stackars er som är sjuk.. krya på er.. puuusss