fredag 29 januari 2010

Lovely friday

100_1753 - Kopia

God morgon! Ännu en härlig dag. Solen skiner idag och de är ju underbart. Skönt att vara ledig med. Idag blir de besök av fröken Carro. Hon skulle ta med sig en stor pulka så vi kan åka med William. Sen får vi se vad som hittas på. Ska nog laga baconröra med spagetti snart. Lär duscha mitt hårt,slänga in en tvätt och packa mer av de jag ska ha med mig imorgon på kryssningen. Ikväll börjar solsidan också. Kanske blir en rolig serie. Vi får väl se.

Jag tänkte på min dosa till banken. Den håller på ta slut? Kan man byta batteriet själv eller måste man till närmaste bank?? Jag har faktiskt ingen koll på sånt. Men man borde ju kunna byta själv? De ska ju inte vara så jäkla svårt.

Nej,nu ska jag göra lite nytta. Love Jannice

 100_1151 100_2820 PICT1845

3 kommentarer:

Jessica sa...

ring och hör med länsförsäkringar eller fråga cicci. hon kanske vet :)

Va blir de för kryssning? puss

Emelie sa...

Du kan köpa eget batteri. De gjorde jag. Plocka ut de o ta med till närmaste affär så har dom där. Ska ha. Jag köpte mitt på "bauhouse" o vet att de finns på Apoteket me. :p

72,2 i min barndomsstad sa...

Du kan byta batterier själv ENKELT om du har rätt batteri. Puss Mor