lördag 30 januari 2010

Åktur med Birka Paradise

Imorse var jag hos tandläkaren och var på kontroll. Hade fått lite tandsten och borstar för hårt så jag ska köpa mig en eltandborste så jag får dom snygga och frächsa. Införskaffa mig. Ska på återbesök om ca 3 månader.

Hållit på och fixat och kollat så jag inte har glömt något till kryssningen. Springer som en höna här. Men allt är checkat. Så 12 bussen åker jag in för att senare ta en annan buss mot båten,Birka Paradise. De ska bli kul. Men saknar min skrutt redan nu. Hihi. Kameran är med. Hoppas batterierna håller,har IKEA batterier med,men dom är inte lika bra enligt mig.

Nej,nu ska jag pussa och krama på min lilla son innan avfärden. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

Åh va nice ;) du får verkligen ha de kul ikväll :D hihi.. glöm inte leget ;) haha.. pusss