tisdag 2 februari 2010

Sjuk!!

100_1875

Ja,här är man på båten och lycklig innan man började bli sjuk. 1,5 timme efter denna bild togs låg jag nog i hytten spydde och hade galet ont i mage och rygg. Så jag tror de var en dos magsjukan. Min son var också sjuk och seg innan jag åkte. Så min resa tillbringade jag mest i hytten. Såg Dan Ekborg på båten med. Han hade slickat Malin i örat och dragit Johanna i håret.. och ja,han var full. Nej,orkar inte skriva mera. Är sjuk,men blir piggare. Är så matt. Nu blir de försöka på äta lite frukost. Har inte ätit riktigt sen lördags morse,ätit en yoghurt och 2 tuggor av buffén. Love

2 kommentarer:

Linda sa...

Stackare, typiskt att bli sjuk precis när man ska göra något roligt :(

Krya på dig!

kram

jessica sa...

aj då.. stackare.. när jag såg rubriken trordde jag de va bakis bara.. men hoppas du hinner bli frisk tills i helgen.. vi vill inte ha magsjuka här inte.. psuss