fredag 26 februari 2010

5 skift!

Då blir de 5 skift mot påskveckan då som de verkar. De ska bli intressant med dessa grupper och scheman. Dock är man en aning förvirrad. Men de är bara att ligga i järnet nu så blir de bra. Dock fick jag ingen fast tjänst. Men de ser ljust ut endå för min framtid :)

Imorgon blir de jobb för min del. Skrev upp mig på övertidslistan. Få in lite övertidspengar är aldrig fel. Så upp med tuppen imorgon bitti. Ta en tidigt buss,den tidigaste som går. Kommer dock komma lite sent. Kommer bli jobbigt att pendla om man ska jobba 5 skift. Man kanske får styra upp de där på något vis.

Nej,ska slå mig ner framför TV´n och äta något gott! Love

1 kommentar:

jessica sa...

nää va tråkigt att du inte fick fast jobb.. men hoppas du får en fats tjänst snart :) håller tummarna..

alex har en påskpresent till wille sen, en liten påskpresent. tyckte de va så sött så han skulle få ett. vi köpte näligen påskpresent till alex idag så jag hitta en liten sak till wille :)jag jobbar mkt denna påskhelg så vi får ses innan eller efter. puss