måndag 1 mars 2010

Lax älskaren

100_2202

Han åt bara laxen jag hade gjort. Han sa “Mmm,gott”. Så då blev man allt glad. De blev en ingefära å chili lax. Mums så gott. Dock var kryddningen inte stark. Har köpt lite klassiker sen jag var liten. Dom kom på posten här om dagen. Riktigt kul! Nu måste man bara hitta luckor att kunna titta på dom.

Jobbade över nästan 12 timmars i lördags. Vi blev försenade en del eftersom de var tvungna att göra en ny soppa och de blir ju mer försenat på vår avdelning om de blir försenad på den förste avdelningen. Men de kommer klirra i kassan. Kul med utbildningar med. Jag fick lära mig de ena och de andra på jobbet. Vårt jobb är väldigt intressant. Man lär sig något nytt varje dag. God how I Love my job :)

Jag,Emelie och Lisa ska gå och se Alice i underlandet nästa vecka. De ska bli kul. Tim Burton brukar göra bra filmer så nu får vi se om han har lyckas denna gång med. Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

ja just ja han skolas in hos dagmamman i morrn :) ska bli kul.. pusss

Jessica sa...

jaså ska ni va kul. vill med se den.. får se när jag hinner med det. den kanske hinner komma på film till dess ;) haha..

va kul att han gilla laxen.. :) mmm gott med lax.. jag älskar lax.. mums.. puss