onsdag 10 februari 2010

Sjuklingar igen!

Har en febrig son. Fick lov att hämta honom idag efter jobbet. Mormor hade åkt på magsjukan. Hon har legat och spytt hela natten och febrig var hon med. Men hon sa att hon blev bättre imorgon och kunde ta honom. När jag var där uppe så beslöt jag mig för att ta honom med mig hem. Hon var alldeles blek och behövde vila. Så imorgon är jag hemma och vabbar,lika så fredagen. Nu får vi se om vi klarar oss eller om vi också åker på magsjukan igen. Man får se.

Dom ska ta in folk på vår avdelning och de går rykten om att dom har ändrat rekryteringen och behörighet. Jag ska söka igen. Jag strävar efter ett fast jobb och nu har jag varit där så pass länge och kan de mesta där. Jag har lärt mig mycket under bara de här året. Fy tusan vad jag har samlat på mig renrumsbehörigheter och andra tillbehör. De är roligt på c-klass faktiskt. Hoppas på en framtid på kära fresse ;)

sjuksjuk

Inga kommentarer: