onsdag 10 februari 2010

Torrboll?

76852_1213819131

Klias på hela kroppen. Värst när man har duschat. Undrar om jag har blivit så torr. Har inte smörjt in mig med någon salva eller liknande. Testade en dag förut och de kändes bra. Men tänkte jag skulle kolla om jag verkligen var torr och testa vad de berodde på. Ibland klias de överallt,ibland kommer de ljusa röda prickar liksom. Har ett vid halsen som en femma och ett mellan tuttarna. De klias förbannat mycket. En tipsade om att smörja in med matlagnings olivolja. De skulle tydligen hjälpa. Sen att jag skulle använda duscholjor ist för duschkräm. Ja,vi får se hur de blir. De kanske hjälper. Värt att testa. Jag blir så jäkla torr på vintertid och de är jätte irriterande. Som någon jävla klåda av något slag…

William sover fortfarande och de har han gjort sen 17.00.. Han mår nog inge vidare. Hoppas han är piggare imorgon. Tycker de är otäckt med sjuka barn. Man vet inte riktigt vad man har dom. Söt Wille var idag då. Han är så söt mot syrrans hund Bianca. Ska krama henne som om de vore en liten bebis. Sen vill han pussas med henne och säger “Muuuuah” som man brukar säga ibland när man pussas med en liten. Kanske uttalar de där dårligt? Men en del kanske förstår??

Nu håller jag alla tummar på att William blir frisk och att vi slipper magsjukan också som kära mormor fick. Nej,dags snart att krya i sängs. Man vet aldrig när lilla skruttis vaknar när han la sig redan och sov vid fem. Love

1 kommentar:

Stefan sa...

du har nog vart ute i kylan, man blir torr då. så blir det. /stefan