torsdag 11 februari 2010

Vabbar

Idag är jag hemma med William. Han hade feber igår. Somnade tidigt,redan vid 17 tiden i bilen hem och sov som en stock tills dagen därpå. Riktigt trött och svettig var han. Stackars liten. Nu är han dock lite piggare. Mormor min fick magsjukan igår natt så hon var helt slut och blek stackarn. Så jag beslutade mig för att ta med William hem. De går ju inte att ta hand om Wille när man är så risig. Hoppas hon kryar på sig och att morfar inte åker på samma skit nu. Hatar magsjukan. De är fan jobbigt. Man förlorar mycket på de. Jag har använt handsprit och tvättat mig som en galning. Nej,nu ska jag göra lite annat. Återkommer. Love

2 kommentarer:

Petra sa...

Fya inget roligt med med magsjuka hoppas att din mormor mår bättre idag.

Jessica sa...

usch för magsjuka. de va tråkigt att höra. Åh extra jobbigt för vuxna eftersom dem är extra känsligare. får hoppas på att morfar slipper. puss