måndag 31 maj 2010

Bättre :)

Idag har de gjort ont ännu mer i käften. Jag har inte kunnat gapat riktigt och knappt kunna ätit. Tvång ätit. fy för ont i tänderna när visdomstanden växer å tandköttsflisorna på “väggen” gör förbaskat ont och trycker. När ska du försvinna? Jag har tagit plackers och tandborstning 3 ggr hittills och de har släppt lite. Men de är endå inte bra. Jag borde ta en värk tablett med har tackat nej till sånt.

Varit på kurs idag igenom jobbet. Så nu kommer jag ansvara lite över de området på jobbet. Man lär bara läsa på en hel del om de så man inte står där som ett frågetäcken. Ska på kurs nästa måndag med.

Tandläkare tiden är ombokat. Fick brev hem idag. Så jag får vänta till ungefär 2 veckor. Jobbigt. Men jag lär eventuellt boka om den. Vi får se hur jag gör. De ordnar sig säkert. Tycker de är så mycket just nu i sommar som man ska iväg på hit och dit. Massor med inbokade saker. Vi får se hur de blir med allt :) Love

1 kommentar:

Jessica sa...

aj stackare. :( de lätt jobbigt. hur e de med wille då?? alex har trolligtvist fått vattkoppor o wille ville ha :) pusss