torsdag 29 juli 2010

BESÖK :)

DSC_0444 DSC_0445 William är ute och traskar med mina kusiner Julia och Ebba :)
Mamma och pappa slog ner i varsin soffa för att vila. De var nog en tuff match dom hade igår kväll eller natt kanske man ska säga?Min kära faster och hennes kärlek samt mina kusiner och, Jimmy som då min fasters kärlek heter och hans dotter kom på besök. Mycket trevligt. Fikade och gjorde husesyn.

Hade en tuff match med en trött herre när han skulle läggas. Jag tycker som sagt de är viktigt att han sover i eget rum och speciellt i sin säng. Först ville han inte somna och jag förklarade för honom att han skulle vara trött annars imorgon förmiddag när vi ska besöka Emma,Andreas och lilla Mattias. Sen när han väl låg i hans säng så ville han bara gå upp. Men de gick bra så 1-0 till mamma. Han slocknade på senare en halvtimme och sover som en stock ännu. Så skönt att få dom försöka förstå de där med sin säng :)

Love

1 kommentar:

Jessica sa...

åh va kul att de va o hälsa på.. de va vigheter sen jag såg dem :)