onsdag 28 juli 2010

VOLVO


Denna bil kör jag på bilskolan i Sala. Jag är kär i den,riktigt kär! Jag skulle vilja ha en sån faktiskt. Men jag kan drömma ;-) Jag har ingen koll på bilar men de enda jag vet är att de är en volvo v50 och den är nog den lättkörda bilen jag har kört. Den är inte bara lättkörd utan snygg med. Men lär vara riktigt dyr. Den är ganska bra faktiskt. Om man lägger i friläge och drar i handbromsen så stannar bilen av sig själv. Sen när man drar ner hanbromsen och lägger i en växel startar den igen av sig själv. Riktigt bra bil mot miljön. Jag har ju blivit lite snällare i mitt tänk mot miljön :)

Imorgon kommer min faster och hennes pojkvän och säkert kommer nog mina kusiner med. De ska bli kul. Jag har inte träffat dessa människor på mycket länge och jag har aldrig träffat hennes pojkvän. Har hört att han ska vara mycket trevlig enligt mina föräldrar :) Ska bli kul och umgås lite med min släkt. I helgen väntas Hollywood party hos Emelie och Niklas. Vad ska man klä ut sig till? Jag har aldrig varit i Hollywood,vet ingenting om Hollywood och kommer säkerligen inte åka dit heller. Någon som vill tipsa så spit it out :) Wille är på besök hos mormor och morfar och de tycker han säkert är kul. Han kommer hem imorgon. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

åh den bilen är ju fin..

åh så skoj kommer dem.. puss