fredag 27 augusti 2010

Akut tid

Har varit hos tandläkaren idag på akut tid. Jag fick feber igår och inatt så Marie bokade tid till mig. Så jag fick kolla och de bedömde att att de skulle skära bort tandköttet idag (skönt tänkte jag. Blir mer nervös av bokade tider) så de la på bedövningssalva (som smakade skit,fick kvälningar) och sedan stack med bedövningspruta. Fick vänta ett tag. Jag kände ingenting. De var alldeles tjock i kinden. Sen börja dom klippa och dona. Så nu väntar jag på att bedövningen går ut. Jag får inte äta eller dricka på ett tag. Värsta bantningen här :( haha. Jag kan nästan inte prata så de är bäst jag är tyst. De är bättre med William nu med. Love


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jessica sa...

aj då stackare. jag ahr också en visdomstand som gör ont.. skönt att du fick göra så.. är tanden borta då?