tisdag 24 augusti 2010

TANDLÄKAREN

Fick akut tid idag eftersom jag hade ont i visdomstanden igen. Dom spolar rent och vips så kunde jag äta som vanligt igen. Smuts som hade kommit under tandköttet. Nästa vecka ska jag bli bedövad och dom ska skära lite i min mun =/ Gaah,vem ska hålla min hand? Jag är lite rädd. Men jag intalade mig själv. OM jag har fött barn så klarar jag de hära.

Hihi Träffade på Emma och lilla Mattias som hade nyligen fått en spruta. Så kul att se dom. Måste ses snart igen. Man är så sugen på småttingar när man umgås med små bebisar. Hihi,men här blir de inget på länge. Jag har många saker på min priolista som ska göras innan sånt kul! Dock tyckte jag de var lite jobbigt att vara gravid. Svullna fötter,trånga kläder,akne,viktuppgång,smärta i rygg osv,osv. Behöver jag fortsätta?? De var underbart att bära på ett barn men jag jobbade i in i de sista min tokskalle. Så jag förstörde ganska mycket för mig själv. Kunde inte sova på rygg på flera veckor efter förlossningen.

6 kommentarer:

Jessica sa...

ja jag förstår dej.. med alla besvär man får att vara gravid men de kommer ut nått fint av de sen .. en liten bebis ju <3 hihi

Anonym sa...



Have a look at my web site lchf pannkaka

Anonym sa...

Tackar och bockar för intressnat och adekvat info!


my web page ... hälsokost göteborg

Anonym sa...

Vad fint! Kudos

Also visit my website Kosmetisk Tatuering Stockholm

Anonym sa...

Det närvarande vаrt någon toppensite, tro på på
att jаg kοmmer åtег!


my sіtе jeans

Anonym sa...

Det här var precis va jag sökte efter! Har surfat länge ändock nu fann jag äntligen, kudos!


Feel free to visit my web-site - bbs.judeokmotor.co.kr